Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Φεβρουάριος, 2012

Άλλοι το λένε ζωή, άλλοι το λένε Σύμπαν… όπως και να το πούμε αυτό μας διδάσκει!

Και κάθομαι και σκέφτομαι πόσο δίκιο έχει..και πόσα μαθήματα τελικά μέχρι να μάθεις αυτό που προσπαθεί να σε διδάξει…θεωρώ ότι είναι στο χέρι σου να μάθεις με λίγα μαθήματα η να μάθεις με πολλά..αλλά και πάλι είναι επώδυνο..το έχω δει τόσες φορές, το έχω νιώσει άλλες τόσες…πονάει πολύ αυτή η ανάπτυξη..αν και από ότι φάνηκε (το ίδιο αποτέλεσμα 3 φορές, διαφορετική ιστορία, με παρόμοιες σκηνές, παρόμοιες πτυχές, η μόνη διαφορά ήταν η ηλικία μου και το βάθος της κάθε περίπτωσης) ίσως να θεωρούμαι ανεπίδεκτη μαθήσεως. Το καλό με τα μαθήματα αυτά είναι ότι βγαίνεις πιο σοφός άνθρωπος, πιο κατασταλαγμένος αλλά και πιο καχύποπτος…όλα όμως γίνονται για κάποιο λόγο τελικά…για να μάθεις πως δεν είναι όλα χαρές…αλλά τι να κάνουμε τα δεχόμαστε και επιλέγουμε εμείς αν θα μάθουμε κάτι ή θα παραμείνουμε αδαείς..Δεν νομίζω ότι πρέπει να φοβόμαστε για κάτι..ίσως μόνο όταν θα σταματήσουν να υπάρχουν τα μαθήματα…και εκεί θα πρέπει να αναρωτηθεί κανείς τώρα τι;ήρθε η ώρα να φύγω; Βέβαια υπάρχουν και άν...