Ειμαστε 2010???
Εδινα σημερα ενα μαθημα στο Παντειον που αφορουσε τον κοινωνικο ελεγχο ανηλικων..Μετα το μαθημα λοιπον οπως ειναι φυσιολογικο συζητουσαμε με 2 κοπελες για θεματα σχετικα με εγκληματα και γενικα γυρω απο αυτο.Αναφερθηκαμε λοιπον καποια στιγμη στις κακοποιημενες γυναικες και στα κακοποιημενα παιδια!Οταν ακουω κακοποιηση μου ερχεται κατευθειαν στο μυαλο Αστυνομια (που δεν κανει τιποτα φυσικα) και αμεσως μετα το Χαμογελο του Παιδιου (που νομιζα οτι κανει αρκετα).Λεει λοιπον η μια κοπελα οτι μια οικογενειακη της φιλη ετρωγε αρκετο ξυλο απο τον αντρα της ως που καποια μερα εφτασε στο σημειο να λουσει την οικογενεια του (την γυναικα του και τα 2 ανηλικα παιδια του) με βενζινη και να κραταει τον zippo αναμενο πανω τους.Δεν συνεχισε σε λεπτομερειες για το πως γλιτωσανε αλλα συνεχισε στις ενεργειες που εκανε η μητερα μετα απο το συμβαν.Πρωτη κινηση ηταν να παρει το Χαμογελο του Παιδιου και να τους ζητησει βοηθεια οι οποιοι (και μιλαω στον πληθυντικο γιατι δεν ξερουμε ποιος η ποιοι πηραν την αποφ...