Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Απρίλιος, 2013

Φεύγεις ή μένεις?

Και είναι και κάποιοι που σου λένε η φυγή δεν είναι λύση, αλλά δειλία. Αυτοί οι κάποιοι ήθελα να ήξερα έχουν έρθει ποτέ σε σημείο να θέλουν να φύγουν για να σταματήσουν να πονάνε ή απλά λένε κάτι έτσι χωρίς να σκέφτονται. Και ποιος μπορεί να εγγυηθεί για την ψυχική μας υγεία  Αν εμείς οι ίδιοι δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι  ΝΑΙ θα μείνω εδώ που είμαι και θα αντιμετωπίσω κάθε δυσκολία είτε σωματική είτε ψυχολογική γιατί ΜΠΟΡΏ να το κάνω και έχω αντοχές , τότε ποιος μπορεί να ασκήσει κριτική σε μια απόφαση μας η οποία έχει παρθεί μετά από κάποια πολύ σημαντικά γεγονότα? Αυτό που έχω καταλάβει στα 26 χρονιά που είμαι σε αυτήν την ζωή είναι ότι ότα...