Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από 2021

Μπορώ να επικοινωνήσω;

       Βρίσκομαι παρούσα σε μια συζήτηση μεταξύ δυο αντρών (ηλικίας από 40 και πάνω). Εκ των οποίων ο ένας είναι άνθρωπος που ξέρω 12 χρόνια. Ένας άνθρωπος που έχω ζήσει μαζί του πολλές εμπειρίες και πολλά συναισθήματα. Υποτίθεται ότι θα έπρεπε τόσα χρόνια να έχουμε μάθει να επικοινωνούμε. Και λέω υποτίθεται γιατί ακόμα παλεύω να βρω την τομή. Ακόμη παλεύω να λύσω παρεξηγήσεις που γίνονται στην επικοινωνία μας. Παρόλο που έχει βελτιωθεί η ποιότητα δεν μπορώ να κατανοήσω τον λόγο που ακόμα δεν το έχουμε βρει. Γυρνάω λοιπόν στην συζήτηση μεταξύ των δυο αυτών φίλων που γνωρίζονται και κάνουν παρέα με τον δικό τους τρόπο πάρα πολλά χρόνια τώρα. Κάθομαι λοιπόν και παρατηρώ... Και δεν μιλάω... Προσπαθώ να μην βγάλω άχνα ώστε να μην επηρεάσω το κλίμα. Όσο μπορώ δηλαδή... Και ακούω προσεκτικά αυτά που εξιστορεί ο άνθρωπος (ο φίλος μου) στον φίλο του με πάσα λεπτομέρεια (σκηνές από τις ημέρες της πυρκαγιάς, όντας εθελοντής πυροσβέστης). Και όταν λέω με πάσα λεπτομέρεια μιλάω ...