Θρήνος
Και κάθομαι και σκέφτομαι μετά από έναν τέτοιο χωρισμό τι πρέπει να κάνω; Να το δεχτώ ως έτσι είναι η ζωή πάμε για άλλα τώρα; Να θρηνήσω το χωρισμό μου μετά από τόσα χρόνια; Να θρηνήσω τον έρωτα που τελείωσε; Να χαρώ γιατί κάτι άλλο ξεκινάει; Οταν μία πόρτα κλείνει κάποια άλλη ανοίγει όταν κάτι τελειώνει κάτι άλλο ξεκινάει έτσι δεν λένε ;;; Να χαρώ που έκλεισε ένας επώδυνος κύκλος και να ελπίσω ότι τώρα θα έρθει η ώρα της ευτυχίας; Και σκέφτομαι ότι δεν έχω μάθει να θρηνω... Ούτε τον πατέρα μου δεν θρηνησα. Δεν ξέρω πως είναι. Όταν και καλά έπρεπε να το κάνω εγώ αφοσιώθηκα στην πνευματική αναζήτηση... Και εκεί βρήκα κάποια πατήματα να μπορώ να διαχειρίζομαι το τέλος... Μέχρι πρότινος νόμιζα ότι έκανα λάθος. Τώρα σκέφτομαι το θρήνο που πρέπει να βιώσω για τον χωρισμό μου για να μπορέσω να προχωρήσω και κάτι πάει κόντρα στα πιστεύω μου. Δεν νομίζω ότι πρέπει να θρηνήσω για κάτι. Δεν νομίζω ότι πρέπει να θρηνώ ούτε το χωρισμό ούτε το θάνατο ούτε το τέλος μιας κατάστασης. Φυσικά και όταν κ...