Ειμαστε 2010???

Εδινα σημερα ενα μαθημα στο Παντειον που αφορουσε τον κοινωνικο ελεγχο ανηλικων..Μετα το μαθημα λοιπον οπως ειναι φυσιολογικο συζητουσαμε με 2 κοπελες για θεματα σχετικα με εγκληματα και γενικα γυρω απο αυτο.Αναφερθηκαμε λοιπον καποια στιγμη στις κακοποιημενες γυναικες και στα κακοποιημενα παιδια!Οταν ακουω κακοποιηση μου ερχεται κατευθειαν στο μυαλο Αστυνομια (που δεν κανει τιποτα φυσικα) και αμεσως μετα το Χαμογελο του Παιδιου (που νομιζα οτι κανει αρκετα).Λεει λοιπον η μια κοπελα οτι μια οικογενειακη της φιλη ετρωγε αρκετο ξυλο απο τον αντρα της ως που καποια μερα εφτασε στο σημειο να λουσει την οικογενεια του (την γυναικα του και τα 2 ανηλικα παιδια του) με βενζινη και να κραταει τον zippo αναμενο πανω τους.Δεν συνεχισε σε λεπτομερειες για το πως γλιτωσανε αλλα συνεχισε στις ενεργειες που εκανε η μητερα μετα απο το συμβαν.Πρωτη κινηση ηταν να παρει το Χαμογελο του Παιδιου και να τους ζητησει βοηθεια οι οποιοι (και μιλαω στον πληθυντικο γιατι δεν ξερουμε ποιος η ποιοι πηραν την αποφαση να δωσουν τετοια απαντηση) της απαντησαν οτι εμεις ΔΕΝ μπορουμε να κανουμε τιποτα κυρια μου καλεστε την Αστυνομια.Μην ξεροντας τι απαντηση θα παρει και απο κει η κοπελα πηρε την Αστυνομια (που μονο Αστυνομια δεν ειναι) και φυσικα η απαντηση ηταν ΦΟΒΕΡΗ που ειλικρινα αναρωτιεμαι ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ 2010?? Δεν μπορουμε να κανουμε κατι Κυρια μου, ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΤΕ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΣΑΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!  Ηθελα και εγω λοιπον να πω ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ σε οποιον/οποια απαντησε ετσι στην κακοποιημενη κυρια και να δωσω τα θερμα μου ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ....Ειστε ενα υπεροχο ατομο ειλικρινα που σας αξιζει καθε ευτυχια γιατι πανω απο ολα ειναι το ΚΑΘΗΚΟΝ (λεξη που μαλλον εχει χασει την σημασια της στις μερες μας) και φυσικα μπορω να πω οτι 2010 και ειμαστε ολοι ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΙ....ΕΛΕΟΣ για μια ακομα φορα η Αστυνομια εδειξε τον καλυτερο εαυτο της!!!Αναρωτιομαστε λοιπον εμεις οι λεγομενοι αυριανοι κοινωνιολογοι/εγκληματολογοι για ποιο λογο υπαρχει αυτος  Ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ σκοτεινος αριθμος οσον αφορα την κακοποιηση??Μα που να στραφουνε οι δυσμοιρες?οταν το ιδιο το κρατος (εννοωντας την ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ που ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΕΙ πανω απο ολα)που υποτιθεται προστατευει τους αθωους οχι μονο δεν κανει τιποτα αλλα τις προτρεπει να γυρισουν ΠΙΣΩ στην υπεροχη ζωη γεματη κακοποιηση...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποια ήταν η πρώτη φορά που ένιωσες ότι δεν σε βλέπουν;

“Κοίτα με, Μαμά"

Μπορώ να επικοινωνήσω;